keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Huipulla


Olen ollut korkeammalla kuin korkein huippu
Matalammalla kuin Kuoleman laakso ikinä
Olen ollut oikeassa, enemmän väärässä
Väärässä sinun suhteesi, oikeassa itseni

En osaa selittää mitä tunnen
Niin paljon hyvää muuttui pahaksi
Aurinko paistaa yhä enimmän aikaa
Huomasitko auringon kun satoi

Minua on syytetty, minua on ylistetty
Enkä ole ollut mitään näinä päivinä
Mutta tulen takaisin, aika näyttää
Olenko väärässä sinun suhteesi, oikeassa itseni

Olen ollut korkeammalla kuin korkein huippu
Matalammalla kuin Kuoleman laakso ikinä
Olen ollut oikeassa, enemmän väärässä
Väärässä sinun suhteesi, oikeassa itseni


Linda Ronstadt (1999) – High sierra

http://www.youtube.com/watch?v=Cnieh0Y1V-o

P.s. Nokkelan ilkeästi sanailtu:

I’ve been rigth, mostly wrong
Wrong about you, right about me

Ei kommentteja: