torstai 31. heinäkuuta 2008

Tuotantokausi vaihtuu


Tauko, paikalla! on armeijan komento, joka on mieluinen marssiville sotilaille. Olen kulkenut blogini mukana kaksi kuukautta yhtä soittoa. Aiheita on yllättäen riittänyt. Niitä on ryhtynyt jopa alitajuisesti metsästämään, katsomaan tapahtumia sillä silmällä, josko niissä olisi jutun juurta.

Aiheet tuskin loppuvat. Nyt tuntuu siltä, että on eduksi pitää pieni paussi ennen kuin työt alkavat (jos sitten alkavat). Tästä pelolla odottamastani ‘testivaiheesta’ olen kuvitellut kirjoittavani blogiini. Nähtäväksi jää, millainen 2. tuotantokaudesta tulee, esimerkiksi kuinka tiheään kynäilyyn on mahdollisuuksia.

Psyykkaan itseni tulevaan E. Harrisin laululla (‘Take that ride’), jonka yhden värssyn olen yrittänyt vapaasti suomentaa. Heippa.

Kohta olen sillä matkalla
Odotti siellä mikä tahansa
Hitunen ylpeyttä ja arvokkuuteni on minulla
Kohta olen sillä matkalla


3 kommenttia:

Bit kirjoitti...

Edellinen tekstisi oli aiheesta huolimatta kaunis. Niinkuin useimmat kirjoituksesi.

Nyt, toivotan sinulle kaikkein parasta. Se tapahtuu kyllä - hyvä - ehkä heti, tai sitten myöhemmin. Ja onneksi tiedätkin sen.

Anonyymi kirjoitti...

Blogiasi on ollut mukava lueskella. Jään siis odottelemaan toista tuotantokautta. Heippa!

AAMU kirjoitti...

Bit ja Lyyti, kiitos. Ja samoin,
omat kirjoituksenne ovat olleet aina lukemisen arvoisia.