lauantai 12. toukokuuta 2012

Elämää täysillä/ All I wanna to do in life


Sinä olet ollut niin oikeassa ja minä taas väärässä.
Minä olen ollut heikko ja sinä niin väkevä.
Sinä olet ollut niin hyvä ja minä taas paha,
Olen saanut tarpeekseni kaikesta tuosta.
  
Sillä haluan elää vain,   
että voin rakastaa täysillä.
Haluan elää vain,
että voin rakastaa täysillä.

Minä pidin päivistä, sinä öistä,
minä pidin rakkaudesta, sinä taisteluista.
Minä tulen luoksesi, kun olet niin kaukana,
ja kaikki potuttaaa yhä enemmän.  

Haluan elää vain,   
että voin rakastaa täysillä.
Haluan elää vain,
että voin rakastaa täysillä.

Toivon, että voisit olla ystäväin,
toivon, että oppisit ottamaan iisimmin.
Ja sanot, että minä vain unelmoin,
vaan se ei haittaa minua lainkaan.

Haluan elää vain,   
että voin rakastaa täysillä.
Haluan elää vain,
että voin rakastaa täysillä.

Haluan elää vain,   
että voin rakastaa täysillä.
Haluan elää vain,
että voin rakastaa täysillä.

Haluan elää vain,   
että voin rakastaa täysillä.
Haluan elää vain,
että voin rakastaa täysillä.

Marianne Faithfull --  All I wanna to do in life

http://www.youtube.com/watch?v=iupISNv3lXw

2 kommenttia:

Huopalintu kirjoitti...

Vaikka jostain syystä artisti ei ole suosikkejani, video ja sanat olivat kivat.

AAMU kirjoitti...

OK.