lauantai 24. maaliskuuta 2012

Kotiin/ Feels like home


Jokin silmissäsi saa minut eksymään,
ja haluamaan syliisi.
Jokin äänessäsi saa sydämeni lyömään kovaa,
ja toivon, että tämä tunne kestää elämäni loppuun.

Jospa tietäisit, kuinka yksinäistä on ollut elämäni
ja kuinka kauan olen ollut alamaissa.
Jospa tietäisit, kuinka olen kaivannut jonkun tulevan luokseni
ja muuttavan elämäni kuten sinä.

Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu, että pääsin viimein perille.

Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu, että pääsin viimein perille.

Ikkuna räsähtää pitkällä pimeällä kadulla,
ja sireeni valittaa yössä.
Mutta minä olen turvassa, koska olet kanssani,
ja voin melkein erottaa kajon pimeydessä.

Jospa tietäisit, kuinka paljon tämä hetki merkitsee minulle
ja kuinka kauan olen odottanut kosketustasi.
Jospa tietäisit, miten onnelliseksi saat minut,
en koskaan uskonut, että rakastaisin ketään näin paljon.

Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu, että pääsin viimein perille.

Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu ihan kodilta.
Tuntuu, että pääsin viimein perille.
Tuntuu, että pääsin viimein perille.


Linda Ronstadt - Feels Like Home

http://www.youtube.com/watch?v=Yy22lxsjimU

2 kommenttia:

Huopalintu kirjoitti...

Leppoisa laulu.

Löysin kerran sattumalta tällaisen laulun, joka voisi kiinnostaa E.Harris-fania :)

http://www.youtube.com/watch?v=mvTfMSkookU&feature=artist

AAMU kirjoitti...

Kiitos -- erikoinen laulu.