torstai 27. elokuuta 2009

Viinilauluja 2: Vielä kaksi pulloa











Tulimme yhdessä yhteisin toivein Länteen
Meitä polttava tuli olisi saanut koko rannikon tuleen
Kahden kuukauden päästä murhe iski
Rakkaani otti ja minut jätti
Mutta eipä hätää koska on keskiyö
Ja minulla on vielä kaksi pulloa viiniä

Hän jätti minut, että melkein sekosin
Kuin tuosta vain hän painoi minut maahan
En anna sen vaivata itsenäni tänään
Olen paiskinut töitä ja väsynyt muutenkin
Mutta eipä hätää koska on keskiyö
Ja minulla on vielä kaksi pulloa viiniä

Tuhatkuusisataa mailia erottaa minut ystävistäni
Vaikka olen yrittänyt parhaani, onneni kääntyy hitaasti
Olen ollut koko päivän auringossa
Mutta nyt siivoan varastoa läntisessä Los Angelesissa
Mutta eipä hätää koska on keskiyö
Ja minulla on vielä kaksi pulloa viiniä


Emmylou Harris (1978) – Two more bottles of wine

http://www.youtube.com/watch?v=TU97vLkxxtY

Ei kommentteja: